Friday, July 3, 2015

قیمت پمپ آب خانگی - فروش پمپ گریز از مرکز

قیمت پمپ سانتریفیوژ – فروش پمپ آب خانگی – پمپ آب کم صدا – پمپ آب خانگی بی صدا – پمپ آب کوچک – پمپ نیم اسب – پمپ برای افزایش فشار -  وارد کننده پمپ آب – پمپ کوچک – پمپ آب سانتریفیوژ

پمپ

به طور کلی پمپ به دستگاهی گفته می شود که انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی گرفته، و به سیالی که از آن عبور می کند انتقال می دهد در نتیجه، انرژی سیال پس از خروج از این دستگاه ( پمپ ) افزایش می یابد و سبب جابجایی سیال به ارتفاعی بالاتر ( با افزایش هد ) یا حتی پایین دست میشود. این جابجایی می تواند سبب انتقال مایع از منبع به مقصد و یا گردش آن در داخل یک سیستم بسته شود.

پمپ های گریز از مرکز

دامنه کاربرد پمپ گریز از مرکز ( سانتریفیوژ ) بسیار وسیع بوده و کاربردهای مختلفی دارند از جمله پمپ سیرکولاتور برای به جریان انداختن آب گرم و سرد  در سیستم های گرمایش و سرمایش پمپ شناور جهت استفاده در چاه های عمیق و نیمه عمیق ، پمپ لجن کش جهت استفاده در سیستم های فاضلاب و …… این پمپ ها در اندازه و انواع مختلف به بازار عرضه می شوند همانطور که از اسم این پمپ ها مشخص است مکانیزم کار آنها براساس نیروی گریز از مرکز است بدین صورت که مایع به مرکز پمپ و پای پره های پروانه وارد می شود (در اثر کاهش فشار در این ناحیه) و پروانه توسط الکتروموتور با سرعت بالای  دوران  در می آید لذا انرژی جنبشی آن افزایش می یابد و در اثر نیروی گریز از مرکز به طرف خارج پرتاب می شود و پوسته پمپ را پر از سیال می کند در نهایت انرژی جنبشی مایع به دلیل طراحی خاص مجرای خروجی پمپ (استفاده از دیفیوزر) به انرژی پتانسیل ( فشار ) تبدیل می گردد .

گروه مهندسی بازرگانی آب نیرو

آب نیرو به عنوان عرضه کننده و پمپ آب خانگی می باشد که کیفیت عرضه محصولات یکی از مهمترین موارد این گروه فنی و مهندس می باشد. این گروه با تلاش های خود گروهی از بهترین برندهای پمپ آب خانگی را جمع آوری کرده است تا مشتریان بتواند به راحتی از بین محصولات موجود کالای مورد نیاز خود را انتخاب نمایند . آب نیرو به عنوان نماینده پمپ پنتاکس – نماینده پمپ لوارا – نماینده پمپ گراندفوس – نماینده پمپ پدرولا نسبت عرضه محصولات فوق اقدام کرده است تا محصولی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد .  آب نیرو همچنین به عوان وارد کننده پمپ آب خانگی آماده ارائه هرگونه خدمات به مشتریان خود می باشد.

No comments:

Post a Comment