Monday, July 6, 2015

قیمت منبع تحت فشار پمپ آب – فروش منبع آب تحت فشار

منبع تحت فشار پمپ آب (منابع تحت فشار آب)


Tank water pump قیمت منبع تحت فشار پمپ آب   منبع آب تحت فشار ترکیه ای
از منابع تحت فشار برای پمپ های یک اسب به بالا استفاده می شود. منبع تحت فشار پمپ آب برای ذخیره و استفاده اولیه آب از آن استفاده می شود. از منبع تحت فشار پمپ آب برای این استفاده می شود که برای هر باز کردن شیر پمپ شروع به کار ننماید. بنابر این عمر مفید و طول عمر پمپ با استفاده از منبع تحت فشار پمپ آب بالاتر می رود.
منبع آب تحت فشار را به وسیله کلید اتوماتیک و پنچ راهی و درجه به پمپ متصل می کنند. به وسیله این تجهیزات که پمپ متصل می شوند با باز کردن پمپ ابتدا آب موجود در منبع که تحت فشار می باشد شروع به خارج شدن می نماید. در صورتی که همچنان شیر باز باشد آن موقع افت فشار در منبع تحت فشار به لیل کم شدن آب درون آن رخ می دهد که با این کار به وسیله کلید اتوماتیک – پمپ استارت می خورد و وارد مدار می شود تا کمبود فشار آب را تامین کند.
Atumatic Pump  قیمت منبع تحت فشار پمپ آب   منبع آب تحت فشار ترکیه ای
در شکل بالا حالت کلی یک پنج راهی – درجه – کلید را مشاهده می کنید. البته این نحوه نصب مدل های مختلفی دارد ولی در کل کار همگی آن ها یکسان می باشد. نکته قابل توجه درانتخاب کلید اتوماتیک پمپ انتخاب دقیق آن متناسب با فشار کارکرد پمپ می باشد. برای پمپ آب با فشار کاری ۱ تا ۵ بار (با ۵۰ متر فشار آب – هد آب) از کلید های اتوماتیک ۶ بار استفاده کرد. در غیر این صورت باید از کلید های اتوماتیک ۱۰-۱۲ بار استفاده شود. کلید های اتوماتیک دارای مدل های ایتالیایی – آلمانی – دانمارک – ترک و چینی می باشند. پیشنهاد ما به شما انتخاب کلیدی با بهترین ویژگی باشد چرا که طول عمر پمپ شما نسبتی ۱۰۰ درصد با کیفیت کلید انتخابی شما دارد.
Pump and Tank Automatic قیمت منبع تحت فشار پمپ آب   منبع آب تحت فشار ترکیه ای

انواع منبع تحت فشارپمپ آب

(منبع تحت فشار زیلمت ایتالیا ZILMET  - منبع تحت فشار نرم ترکیه NORM  - منبع تخت فشار نما ترکیه NEMA –  منبع تحت فشار پنتاکس PENTAX – منبع تحت فشار چینی – منیع تحت فشار وارم ایتالیا VAREM )


اولین پیشنهادی که ما به مشتریان خود می دهیم از بین منبع های تحت فشار فوق منابع تحت فشار ترکیه ای می باشد. چرا که اولا جنس بدنه آن ها از مواد مناسب و مقاوم ساخته شد و مطابق با استاندارد های مربوطه می باشد. ثانیا تویپ داخلی آن ها ایتالیایی می باشد و دارای طول عمر مفید و متناسبی می باشد. در ضمن قیمت مناسب تری نسبت به منابع تحت فشار دیگر مانند نمونه های ایتالیایی دارا می باشد.
این شرکت از پیشنهاد خرید منبع های ایتالیایی به خاطر موجود بودن مدل های مشابه تقلبی بسیار مشابه در بازار منع می کند. بنابر این موضوع ها پش آماده در بازر فعلی و نمونه های چینی جایگزین ایتالیایی در حال حاظر به مشتریان خود منبع های ترکیه ای را پیشنهاد می کند که دارای وارد کننده و نماینده اصلی در ایران می باشد و تا بحال مدل های مشابه چینی آن در بازار موجود نشده است. در جدول ذیل تقسیم بندی و اطلاعات منابع تحت فشار پمپ های آب را می توانید مشاهده فرمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

No comments:

Post a Comment